Świat 40 Ustawienia

Prędkość gry 0.5
Prędkość jednostek 2
Burzenie budynków Aktywne
Morale Nieaktywne
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Odznaczenia Nieaktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 5000 punktów)
Osady koczownicze Zwykłe osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla kupca 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 6:00
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Nieaktywne
Farmienie Aktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki i surowce
Rycerz Aktywny, może znajdować przedmioty.
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 100 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 15-30
Wzrost poparcia na godzinę 1

Konfiguracja

Limit członków plemienia 50
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni.
Przesyłanie surowców Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Data rozpoczęcia 30.12.09 00:00